S.S.S.

*Siparişim ne kadar sürede gelir ?


Togo.com.tr den hafta içi saat 13:00 ‘den önce vermiş olduğunuz siparişleriniz ertesi gün kargoya verilmekte ve kargonun gönderileceği şehre bağlı olarak UPS Kargo tarafından 1-3 iş günü içinde teslim edilmektedir. Sipariş verdiğiniz ayakkabı stok ve mağazalarımızda mevcut değilse 5-7 gün içerisinde üretilip 1-3 gün içerisinde kargoya verilir. Bu durumda tahmini 10 günlük bekleme süresi sonrası size özel üretilmiş ayakkabıya sahip olursunuz.

* Kargoya ne kadar ödeyeceğim ?


Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin kargo bedeli memnuniyetiniz açısından tamamiyle ÜCRETSİZ‘dir. İade ve değişim taleplerinizde 0850-302-8646 (TOGO) numaralı telefondan bizleri arayarak gerekli yönlendirmeler sayesinde talebinizi yerine getireceksiniz.

* Kargom gelmiş ve beni adreste bulamamışsa siparişimi nasıl temin edebilirim ?
Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, siparişiniz en yakın UPS Kargo şubesine teslim edilir ve size bir bilgi notu bırakılır. 3 gün içinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz www.Togo.com.tr ‘ye iade edilir. İade edilen siparişinizin tekrar gönderilmesini 5 iş günü içinde talep edebilirsiniz.

* İade ödemem nasıl gerçekleşecek ?


İadeniz, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde ürün bize ulaştıktan sonra yapılacaktır.Örneğin,ödemenizi Havale/EFT ile yaptığınız takdirde iadeniz adınıza kayıtlı olan hesap bilgileriniz sizden alınarak Havale/EFT yoluyla tarafınıza iade edilmektedir; ödemenizi kredi kartınıza taksit seçeneği ile yaptığınız takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Bu prosedür, bankalar tarafından belirlenmiştir. Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlemin iadesi, bankanıza göre değişkenlik göstermekle birlikte, iade ürün bize ulaştıktan sonra yaklaşık 7 ile 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza yapılmaktadır. Havale/EFT ile yapmış olduğunuz işlemlerin iadeleri ise iade ürün bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde yapılmaktadır. İade işlemi faturasız, kullanılmış ve eksik olarak tarafımıza gönderilen ürünler için geçersizdir.

* Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor ?


Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde ürünün faturası ile birlikte, aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz.
-İade edeceğiniz ürünü, faturası ile birlikte, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. (Faturasız gönderilen İade-Değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir) Bedeni ve rengi olmayan kişiye özel olarak üretilen ürünlerin kargo ücreti alıcıya aittir.
-İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden UPS Kargo’ya ait  gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.
İade ile ilgili her türlü sorunuzu info@togo.com.tr adresine yazabilirsiniz.
Satın aldığınız ürün tarafınıza ulaştıktan sonra ürünü iade etmek istediğiniz takdirde, ürün bedeli size iade edilmekte olup, kargo bedeli iade edilmemektedir.

Hangi durumlarda iade talep edemiyorum ?


İade talebinizin kabul edilmesi için gönderilen ürünün paketinin hasar almamış,ürünün kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir.İade talebinizin geçersiz kabul edileceği durumlarla ilgili olarak aşağıdaki kuralları okumanızı rica ederiz:
·         Kişiye özel hazırlanan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.
·         Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.
·         Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve kesilip kopartılmamış etiketi ile birlikte, yanında gönderilen dokümanlar ve tüm aksesuarlar da dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. İadenin gerçekleşebilmesi için ürünlerin kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir.
·         Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.

İade süresi
Müşterilerimiz, 4077 nolu Tüketici’nin Korunması Hakkında Kanuna bağlı ‘Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’in 7. maddesi uyarınca yedi (7) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin mesafeli satış sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir.

*Değişim

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde ürünü faturası ile tarafımıza gönderebilirsiniz. Değişim yapılmasını istediğiniz ürünü değişim formunu doldurarak orijinal kutusu ile paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak Batı Sitesi, Tahsin Karaman Cd. No:111, 06370 Yenimahalle/Ankara adresine gönderebilirsiniz.(Faturasız ve orijinal barkodlu kutusu olmadan gönderilen değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir.) Ücretsiz gönderimler sadece UPS Kargo ile yapıldığında kabul edilir.Değişim ürününü UPS Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderdiğiniz taktirde kargo ücretinin sizin tarafınızdan ödenmiş olması gerekmektedir.Aksi taktirde gönderdiğiniz kargo teslim alınmayacaktır.

Değişim işleminiz tamamlanıp ürün tekrar size gönderildiğinde kargo bedeli anlaşmalı fiyatlarımızdan sizin tarafınızdan ödenecektir.Gönderdiğiniz ürün bize ulaştığında ilgili departmanımız tarafından aranarak sizin teyitiniz alındıktan sonra istediğiniz ürün 7 iş gününde kargoya teslim edilir.

*Siparişlerde adres değişimi varsa ne yapmam gerekiyor ?

Daha önceden oluşturduğunuz bir siparişiniz var ise bilgileriniz sistemimizde kayıtlıdır. Yeni siparişlerinizde adres değişimi olacaksa mutlaka mail adresimizden ya da telefonlarımızdan bize ulaşarak bilgi vermeli kayıt güncellemesi yaptırmalısınız. Aksi halde ilk kayıttaki adresinize gönderim sağlanacaktır.