Tüm Kredi Kartlarına Peşin Fiyatına 3 Taksit!

TOGO Erişilebilir Lüksü Teknolojiyle Yeniden Tanımlıyor

Ad Just Brand Dergisi Haberi

Türkiye’nin köklü ayakkabı markalarından TOGO, 1937’den bu yana süren üretim geleneğini dijital dönüşümle yeniden şekillendiriyor. Marka, son yıllarda teknoloji yatırımlarını artırarak hem mağaza hem çevrimiçi kanallarda entegre bir yapı kurdu.

1937’de Beyoğlu’nda kurulan marka, 1940’larda Ankara’da Türkiye’nin ilk modern ayakkabı fabrikalarından birini faaliyete geçirdi. Zamanla ayakkabının yanı sıra çanta ve deri ürünleriyle de üretim alanını genişletti.

TOGO, Beta Ayakkabı’yı yaşatmaya devam ediyor…

Türkiye’nin köklü ayakkabı markalarından TOGO, sektördeki konumunu daha da güçlendirecek önemli bir yatırım adımı attı. TOGO, Beta Ayakkabı’nın konkordato süreci sonrasında, sürdürülebilir perakende, marka ekosisteminde devamlılık ve yerli markanın yeniden canlanmasında katkı sağlamak anlayışıyla sorumluluk üstlenerek, Beta Ayakkabı’nın marka haklarını 2020 yılı itibariyle alarak yerli markalar arasında stratejik bir yatırıma imza attı.

Bu yatırım ile TOGO, Türkiye ayakkabı ve moda perakendesinde ölçek ekonomisini büyütmeyi, yerli markaların rekabet gücünü artırmayı ve üretim-tasarım entegrasyonunu güçlendirmeyi hedefliyor.

Haberin devamını okumak için tıklayın...
TOGO Yeni Dönem Büyüme Stratejilerini Açıkladı, Beta Ayakkabıyı Bünyesine Kattı