TOGO
Her şey, deriye olan aşkla 1937 yılında başladı. Dönemin önde gelen başarılı isimlerinden Togo Acemyan tarafından kurulan TOGO markası, ilk mağazasını Beyoğlu'nda açarak, deri ürünler ve İtalya'dan ithal edilen çanta ve valizlerle perakende sektörüne adım attı. Kısa süre içinde, özellikle İstanbul'lu beyaz yakalılar arasında dilden dile yayılarak, adı ünlenen bir marka haline geldi. 1940’lara gelindiğinde ise TOGO, kendi ürünlerini üretme kararı vererek Ankara’da, Türkiye’nin ilk modern ayakkabı fabrikasını kurdu. 1970’lere gelindiğinde artık, entelektüel yapısı ve imajıyla, dönemin trendlerinin de ötesine geçen bir moda akımı oluşturdu. Stili ve duruşuyla özellikle siyasi isimlerin ve iş insanlarının vazgeçilmezi haline geldi.
Ve dünyaya açılıyoruz diye düşünürken…
Kısa sürede ismi Avrupa'da da duyulur hale gelen TOGO, ürettiği fikirleri ve yenilikçi duruşunu ikinci plana atmamasına rağmen, tüketiciye ulaşma konusundaki hedeflerini hep erteledi. Bu nedenle aralanmış olan Avrupa kapılarını açmak yerine kapattı.
Ta ki 2017 senesinde marka Akkuş ailesine geçene kadar...
2017 senesinde Akkuş ailesinden Ahmet ve Volkan Akkuş tarafından markanın tüm hakları satın alındı. 2021 yılında Yaşar Akkuş'un katılımıyla da mağazacılık serüveni hız kazandı. Ahmet ve Yaşar kardeşlerin birlikte yönettiği TOGO, modaya olan yenilikçi ve müşteriye olan sonsuz bağlılığı ile özellikle bazı şehirlerde kısa sürede adından söz ettiren bir marka haline geldi. ‘Odağımız sadece müşteri’ diyen iki kardeşin yenilikçi, vizyoner ve teknolojik bakış açısıyla marka, 2024 senesinde kurumsallaşma sürecine geçerek, markanın köklerini de koruyarak, vizyonuna uygun adımları, sistemsel şekilde atmaya başladı. Bugün hala kurumsallaşma sürecini güçlendirmek ve teknolojik yeniliklerle iş süreçlerini daha verimli hale getirmek için adımlar atmaya devam eden TOGO markası, müşteri odaklı çalışmalarına da hızla devam ediyor.
"Yenilikçi düşünce yapısı ve doğru teknoloji kullanımıyla tasarladığı ürünlerle farklı nesillerin tercih ettiği marka olmak"
"Üstün kalite ve değere sahip ürünleri ve yenilikçi hizmet anlayışıyla, farklı nesillerin alışveriş deneyimlerini özelleştirmek ve onlara hayatlarını kolaylaştıran, teknoloji odaklı, minimalist ve zarif çözümler sunmak."
TOGO markası olarak değerlerimiz, bizim kim olduğumuzu ve neyi temsil ettiğimizi belirler. İşte bu temel taşlarımız;
Çeşitlilik: Firmamızda çalışan her bireyin benzersiz arka planı ve deneyimi, TOGO'nun zengin kültürel dokusunu oluşturur. Çeşitlilik, kapılarımızın herkese açık olduğunu ve birlikte, markamızın ortak amacına doğru ilerlediğimizi gösterir.
Tutku: TOGO olarak, yaptığımız her işe olan derin sevgimiz ve adanmışlığımız, müşterilerimizle olan bağlantımızı güçlendirir. Çalışanlarımızın faaliyetlerine olan coşkusu, bu değerin sadece bir işten çok daha fazlası olduğunu kanıtlar.
Bütünlük: Dürüstlük ve tutarlılık, bütünlük değerimizin temelini oluşturur. Yüksek etik standartlarımız ve bu standartlara bağlı kalma sözümüz, müşterilerimizin bize olan güvenini sağlar.
Tutarlılık: Marka kimliğimizi ve vizyonumuzu her daim korumak ve desteklemek için sürekli kaliteli ürün ve hizmetler sunmamız gerekiyor. Tutarlılık, tanınırlığımızın pekişmesine ve müşteri memnuniyetinde lider olmamıza yardımcı olur.
Yenilikçilik: Piyasada öncü olmamızı sağlayan yenilikçi yaklaşımlarımız, müşteri memnuniyetini artırır. Çalışanlarımızın yaratıcılığını ve girişimcilik ruhunu teşvik ederken, teknolojideki gelişmeleri takip ederek hızlı bir şekilde adapte olmamızı sağlar.
Bu değerler, TOGO olarak nesiller boyu sürecek bir marka yaratmamıza ve her zaman daha iyisini sunmamıza olanak tanır.