Sıkça Sorulan Sorular
Siz değerli kullanıcılarımız tarafından en sık iletilen soruları ve bu sorulara verdiğimiz yanıtları başlıklar altında derledik. Amacımız, sorgularınızı en doğru ve etkin şekilde ele alarak bilgiye erişiminizi kolaylaştırmaktır. İşte sizlerden gelen önemli sorular ve onlara ilişkin verdiğimiz yanıtlar.
İade & Değişim
Ürünlerin Değişim ve İadesi Hakkında…
Türkiye Cumhuriyeti Tüketici Hakları ve TOGO Mağazacılık müşteri deneyimi yönetimince kullanılmayan ürünleri 14 gün boyunca, koşulsuz şekilde iade alıyoruz. İade veya değişimini yapmak istediğiniz siparişler için Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler adımlarını uygulayarak iade talebi oluşturabilirsiniz. Ürünlerinizi talep oluşturduğunuz ekranda ve sizlere gelen sms metninde belirtilen kargo şirketi üzerinden, iade veya değişim kodu ile karşı ödemeli olacak şekilde genel merkezimize gönderimini sağlayabilirsiniz.
Müşteri Hizmetleri: 0850 302 86 46
*Sistemde size iletilen kargo bilgileri dışında başka kargo firmaları ile ürün göndermeniz durumunda, markamızın anlaşması bulunmamasından dolayı tarafınızca ödenmesi gerekmektedir.
Para İadesi Hakkında…
Ürününüzün elimize ulaşması halinde iade talebini gerçekleştiriyoruz. Banka işleyişine bağlı olarak para iadesinin alışverişi yaptığınız banka kartının hesabına yansıması 3 ile 7 iş gününü bulacaktır.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Değişim ve iade işlemi yapmak için destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek talep oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Hatalı ve eksik siparişleriniz ile ilgi destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Fazladan ödediğiniz kargo ücretini gösteren dekontu bize iletmeniz durumunda konuyu inceleyecek ve iadenizi gerçekleştireceğiz. Dekontunuzu Destek Talebi oluşturarak bize ileterek iade alabilirsiniz.
Ücret iadesi işlem süresi genellikle ödeme yönteminize ve bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir. İade işleminin ne zaman hesabınızda görüneceği konusunda genel bir açıklama şu şekildedir:
- Kredi Kartları: Kredi kartlarıyla yapılan alışverişlerde, iade tutarı genellikle 1 ile 3 iş günü içinde kredi kartı hesabınıza yansıtılır. Bu süre, bankanızın işlem süreçlerine ve iade işlemlerini işleme koyma hızına bağlı olarak değişebilir.
- Banka Kartları (Debit Kartlar): Banka kartlarıyla yapılan alışverişlerde, iade tutarı genellikle 7 ile 14 iş günü arasında hesabınıza yansıtılır. Bu süre, bankanızın işlem süreçlerine ve iade işlemlerini işleme koyma hızına bağlı olarak değişebilir.
İade işlemi genellikle satıcı veya sağlayıcının iade politikasına ve bankanızın işlem süreçlerine bağlı olarak değişiklik gösterir. İade tutarının hesabınıza yansıması için beklemekte olduğunuz süre içinde banka hesap özetinizi düzenli olarak kontrol etmenizi öneririz.
Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, ilgili bankanızla iletişime geçebilir veya bizimle iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
Alışverişinizi kredi kartınızla taksitli olarak yaptıysanız, iade tutarı genellikle ödediğiniz kredi kartınıza iade edilir. İade tutarı, ödediğiniz taksitlere göre hesaplanır ve kredi kartınıza bir veya birden fazla ödeme olarak yansıtılabilir.
Hatalı ve eksik siparişleriniz ile ilgi destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç>Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Müşteri memnuniyeti bizim için önemlidir ve size en iyi hizmeti sunabilmek adına müşteri destek taleplerinizi kolaylıkla takip etmenize olanak sağlıyoruz. İşte müşteri destek taleplerinizi takip etmek için adımlar:
- Giriş Yapın: Öncelikle, web sitemize veya uygulamamıza giriş yapmanız gerekmektedir. Kullanıcı adınız ve şifrenizle hesabınıza giriş yapın.
- Taleplerim Sayfasına Erişin: Hesabınıza giriş yaptıktan sonra genellikle hesap bölümünde veya kullanıcı panelinizde "Taleplerim" veya "Destek Taleplerim" gibi bir sekme bulunur. Bu sekmeye tıklayarak destek taleplerinizi görüntüleyebilirsiniz.
- Destek Taleplerinizi Kontrol Edin: "Taleplerim" sayfasına eriştikten sonra, gönderdiğiniz veya aldığınız destek taleplerinin bir listesini göreceksiniz. Burada, her talebin durumunu (bekleyen, işlemde, tamamlandı vb.) ve tarihini kontrol edebilirsiniz.
- Detayları Görüntüleme: Taleplerinizin yanında genellikle bir detayları görüntüleme veya açıklama butonu bulunur. Bu butona tıklayarak talebinizin ayrıntılarını ve ilgili mesajları görebilirsiniz.
- Güncellemeleri İzleyin: Destek talebiniz üzerinde çalışıldıkça veya yeni bilgiler ekledikçe, "Taleplerim" sayfasında güncellemeleri görebilirsiniz. Size gönderilen herhangi bir mesajı veya bilgilendirmeyi buradan takip edebilirsiniz.
Siparişinizdeki ürünlerin kargo süreci, stok durumlarına göre değişiklik gösterebilir. Siparişler genellikle sizlere daha hızlı ulaşması nedeniyle sipariş adresinize en yakın depomuzdan çıkış sağlanabilir. Çoklu adetlerin bulunduğu siparişler birkaç parça gönderi şeklinde sizlere gönderimi sağlanabilmektedir.
Evet, ürünlerimizi yurt dışına da gönderiyoruz. Gönderimler, UPS Kargo aracılığıyla yapılmaktadır. Ancak, kargo fiyatları gönderim yapılacak ülkeye ve paketin boyutlarına göre değişebilmektedir. Bu nedenle, siparişinizi vermeden önce lütfen müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek güncel kargo fiyatları ve teslimat koşulları hakkında bilgi alınız. Bu şekilde, herhangi bir sürprizle karşılaşmadan alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Eğer kargo şirketi ürünü doğrudan kapınıza teslim etmiyorsa, yapmanız gereken birkaç adım bulunmaktadır:
- Kargo Takip: Öncelikle, kargo takip numaranızı kullanarak paketinizin güncel durumunu kontrol edin. Paketinizin nerede olduğunu ve teslimatla ilgili herhangi bir özel not olup olmadığını görebilirsiniz. Web sayfamızdan sipariş numaranızı girerek kargo durumunuzu görüntüleyebilirsiniz. Ancak isterseniz ilgili kargo firmasının web sayfasından da takip numaranızı girerek ürünü takip edebilirsiniz.
- Kargo Şirketi ile İletişime Geçin: Paketinizin teslimatıyla ilgili özel bir durum varsa, doğrudan kargo şirketiyle iletişime geçerek durumu anlamaya çalışın. Teslimatın neden yapılmadığını ve ne yapmanız gerektiğini sorun.
- Alternatif Teslimat Seçenekleri: Bazı kargo şirketleri, paketinizi en yakın kargo şubesine veya belirli teslimat noktalarına bırakabilir. Bu durumda, paketinizi bu noktalardan almanız gerekebilir.
- Müşteri Hizmetleri: Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek yaşadığınız sorunu bildirin. Onlar da süreçte size yardımcı olabilir ve kargo şirketiyle gerektiğinde sizin adınıza görüşebilir.
- Şikayet ve Geri Bildirim: Eğer kargo şirketi sürekli olarak bu tür problemler yaşatıyorsa, bu durumu hem kargo şirketine hem de müşteri hizmetleri birimimize bildirin. Müşteri memnuniyeti ve geri bildirimleri genellikle bu tür sorunların çözümünde önemli bir rol oynar.
Bu adımlar, ürününüzü almanız ve teslimat sürecinde yaşanan problemleri çözmeniz konusunda yardımcı olacaktır.
Evet, kargo firması genellikle ürünler teslim edilmeden önce bildirim yapar. Ancak, bu bildirimlerin yapılabilmesi için cep telefonu numaranızın sistemimizde güncel ve doğru şekilde kayıtlı olması gerekmektedir. Ayrıca, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında gerekli izinleri vermiş olmanız da şarttır. Bazı durumlarda, kargo firmasının sistemsel sorunları nedeniyle bildirimler yapılamayabilir. Eğer beklenen bir bildirim gelmediyse, lütfen durumu netleştirmek için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz. Bu şekilde, teslimat sürecinizle ilgili en güncel bilgiye ulaşabilir ve gerekiyorsa düzeltmeler yapılmasını sağlayabilirsiniz.
Kargo ücretlendirmemiz, siparişin toplam tutarına göre değişmektedir. ₺750 ve üzeri siparişlerde kargo ücreti alınmamaktadır, bu durumda teslimat ücretsiz olarak yapılmaktadır. Ancak, ₺750 altındaki siparişler için kargo ücreti olarak ₺50 tahsil edilmektedir. Bu ücretler, paketin büyüklüğüne göre değişmez; yalnızca siparişin toplam tutarına bağlıdır. Siparişinizle ilgili daha fazla bilgi almak veya kargo ücretleri hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için lütfen müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Evet, bulunduğunuz adrese teslimat yapıyoruz, ancak bazı köy ve beldelerde kargo dağıtım şubesi olmaması durumunda şubeden teslimat yapılabilmektedir. Siparişinizi verirken teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde girerek, ürünlerinizin adresinize sorunsuz bir şekilde ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Herhangi bir sorunuz veya özel bir teslimat talebiniz olursa, lütfen müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmekten çekinmeyin.
- Hesabınıza Giriş Yapın: Sipariş verirken bir hesap oluşturduysanız, web sitemize giriş yapın ve hesabınıza erişin. Hesabınıza giriş yapmadıysanız, siparişinizi verirken kullandığınız e-posta adresi ve şifrenizle hesabınıza giriş yapmanız gerekebilir.
- Siparişlerim Sayfasına Gidin: Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, genellikle "Siparişlerim" bölümüne gidin ve ilgili siparişi bulun.
- Sipariş Detaylarını Görüntüleyin: Siparişlerim sayfasında, ilgili siparişi bulun ve siparişin detaylarını görüntüleyin. Siparişinizin durumu ve kargo takip numarası genellikle burada yer alır.
- Kargo Takip Numaranızı Not Alın: Sipariş detaylarında kargo takip numaranızı bulun. Bu numarayı not alın veya kopyalayın.
- Kargo Firmasının Web Sitesine Gidin: Kargo takip numaranızı aldıktan sonra, ilgili kargo firmasının web sitesine gidin. Web sitesinde genellikle "Kargo Takip" bölümüne gidin.
- Kargo Takip Numaranızı Girin: Kargo firmasının web sitesinde, kargo takip numaranızı girmeniz istenecektir. Kargo takip numaranızı girin ve "Takip Et" veya benzeri bir butona tıklayın.
- Siparişinizin Durumunu Kontrol Edin: Kargo takip numaranızı girdikten sonra, siparişinizin durumunu ve tahmini teslimat tarihini görebileceğiniz bir sayfaya yönlendirileceksiniz.
Bu adımları izleyerek kargo takip numaranıza erişebilir ve siparişinizin durumunu kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz veya yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Sipariş sonrası adres değişikliği için destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
- Ürün Detay Sayfasını Kontrol Edin: Sipariş verdiğiniz ürünün detay sayfasına gidin. Bu sayfada genellikle ürünün tedarik süresi veya hazırlanma süresi bilgileri bulunur.
- Tedarik Süresini Kontrol Edin: Ürün detay sayfasında belirtilen tedarik süresi, ürünün kargoya verilmesi için gereken süreyi gösterir. Bu süre, ürünün stok durumu, işlem süreçleri ve diğer faktörlere bağlı olarak değişebilir.
- Siparişinizin Gönderilme Zamanı: Siparişiniz, ürün detay sayfasında belirtilen tedarik süresi içerisinde hazırlanacak ve kargoya verilecektir. Tedarik süresi sonrasında siparişinizin kargoya verildiğine dair e-mail ve sms alacaksınız.
- Kargo Takibini Kontrol Edin: Siparişiniz kargoya verildikten sonra, kargo takip numaranızı kullanarak siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Kargo firmasının web sitesi veya uygulaması üzerinden siparişinizin nerede olduğunu ve tahmini teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.
Ürün detay sayfasında belirtilen tedarik süreleri içerisinde siparişinizin kargoya verilmesi planlanmaktadır. Ancak, herhangi bir gecikme veya değişiklik durumunda sizi bilgilendirmek için elimizden geleni yapacağız.
Online satış mağazamızdan vereceğiniz siparişlerde havale-eft, banka kartı veya kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.
Troy, MasterCard ve VISA logolu tüm yurt içi kredi kartı, banka kartı ve ön ödemeli kartlar ile ödeme yapabilirsiniz. Yurt dışı kartlarla ise sadece 16 haneli olan MasterCard, Visa logolu kartlar ve ve 15 haneli Amex kartlar ile ödeme gerçekleştirilmektedir.
Ödemelerde Bonus, World, Maximum, Axess, Paraf, CardFinans, Advantage, Combo, Sağlam Kart programları geçerlidir. Anlaşmalı tüm kart programlarında 12 taksite kadar ödeme kolaylığı sunulmaktadır.
Ödeme işlemi sırasında kredi kartıyla ilgili yaşanan sorunlar genellikle birkaç farklı nedenden kaynaklanabilir. En yaygın sorunlar ve çözüm önerileri şunlardır;
1. Kart Bilgileri; Lütfen kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak girin. Kart numarası, son kullanma tarihi ve güvenlik kodu gibi bilgilerin doğru olduğundan emin olun.
2. Kart Limiti; Kredi kartınızın ödeme limitini aştıysanız veya kartınızın geçerlilik süresi dolmuşsa, ödeme yapamayabilirsiniz. Kart limitinizi kontrol edin ve gerekirse bankanızla iletişime geçin.
3. Banka İşlem Engeli: Bankanız, çeşitli güvenlik nedenleriyle ödeme işlemlerini engelleyebilir. Bu durumda, bankanızla iletişime geçerek ödeme işlemlerinin neden engellendiğini öğrenin ve gerekli düzenlemeleri yapın.
4. 3D Secure; Bazı işlemler için 3D Secure güvenlik doğrulaması gerekebilir. Bu, bankanızın size özel bir güvenlik kodu göndererek ödeme işlemini onaylamanızı istemesi anlamına gelir. Eğer bu doğrulamayı gerçekleştirmedinizse, ödeme işlemi tamamlanamaz.
5. Kartın Aktif Olmaması; Kredi kartınızın aktif olup olmadığını kontrol edin. Eğer kartınız aktif değilse veya kullanıma kapatılmışsa, ödeme yapamazsınız.
Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra hala sorun yaşıyorsanız, lütfen bankanızla veya kart sağlayıcınızla iletişime geçin ve ödeme işleminizdeki sorunu çözmek için destek isteyin.
Ödemesi yapılmış fakat oluşmamış siparişler ile ilgi destek talebi oluşturarak ya da bizlere "info@togo.com.tr" ve "0850 302 8646" müşteri hizmetleri üzerinden ulaşarak destek alabilirsiniz.
Hatalı veya şüpheli işlemler ile ilgi destek talebi oluşturarak ya da bizlere "info@togo.com.tr" ve "0850 302 8646" müşteri hizmetleri üzerinden ulaşarak destek alabilirsiniz.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına çeşitli ödeme seçenekleri sunuyoruz. Ancak, güvenlik ve teslim edilme zamanları nedeniyle web sitemizde "kapıda ödeme" yöntemi bulunmamaktadır.
Aşağıda bulunan banka bilgileri ile kullanarak Havale/Eft işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Havale/Eft gerçekleştiriken açıklama kısmına sipariş numarası yazılarak para transferi yapılmalıdır.
Banka: Yapıkredi
Alıcı Adı: Togo Mağazacılık Limited Şirketi
İban: TR23 0006 7010 0000 0053 7467 05
Ürünler uygun kullanım koşullarında kullanılmalı ev muhafaza edilmelidir. Aksi takdirde aşağıda belirtilen olası durumlar yaşanabilir;
Ayakkabının ayağınıza uygunluğunu kontrol etmek için mutlaka iç mekanda ve çift olarak denemeniz gerekmektedir.
Dinlendirilmeden kullanılan ürünlerde ayak ter asidine bağlı olarak ayakkabının yapışkanlarında açılma, deride ve iç astarlarında yırtılmalar meydana gelebilir.
Ayakkabı seçiminizi ayak şekliniz ve ihtiyacınız doğrultusunda yapmanız gerekir. Deri ayakkabılar kullanıldıkça ayak şeklini almaktadır. Ayak hacmi ile ayakkabı hacminin anı olmaması durumunda ayakkabı kısa süre içerisinde deforme olabilir, kullanıcıyı rahatsız edebilir.
Yürüme şekline bağlı olarak ayakkabı tabanında erime ve deformasyon meydana gelebilir.
Rugan ürünlerde günlük kullanıma bağlı olarak ürün yüzeyinde kırılmalar; bu kırılmalara istinaden ürün yeterince dinlendirilmeden ve sıklıkla kullanıldığında ise çatlama ve soyulmalar meydana gelebilir.
Deri ayakkabılar kullanıldıkça ayak şeklini aldığı için ayakkabı yüzeylerinde doğal kırışmalar oluşabilir.
Islak ve nemli ayakkabılar mutlaka oda sıcaklığında kurumaya bırakılmalı ve uygun şartlarda muhafaza edilmelidir.
Kösele tabanlı ürünler suya maruz kaldığında ürünlerde erime ve aşınmalar meydana gelebilir.
Doğal deri ve sentetik ürünlerin (süet, nubuk, analin, açma, rugan vb.) temizlik ve bakımının uygun malzemeler ile düzenli olarak yapılması gerekir.
Süet, nubuk vb. ayakkabıların bakımı mutlaka fırça, silgi ve tavsiye edilen bakım ürünleriyle yapılmalıdır. Aksi durumlarda ürünlerin renklerinde solmalar meydana gelebilir.
Kullanılan derilerde insan sağlığına zararlı kimyasal katkılar bulunmadığından ayağa boya verebilmektedir.
Bağcıklı ayakkabılar, bağcıkları açılarak giyilmeli ve çıkartılmalıdır. Aksi takdirde ayakkabı derisinde yırtılmalar meydana gelebilir.
Ayaktaki aşırı terleme, yağmur ve kar suyu ayakkabı derisinde lekelere (tuzlanma) sebep olabilir.
Doğal deriden imal edilmiş olan çanta ve ayakkabılar (süet,nubuk, analin) kıyafetlerde leke bırakabilir. Benzer şekilde doğal deri ürünler kıyafetlerden renk alabilir.
Ayakkabı ve çantaların muhafaza edildikleri bölümde farklı bir ürünle temas etmemeleri gerekir. Aksi durumlarda ürünlerde leke ve izler oluşabilir. Ürünler koruyucu kılıflarda muhafaza edilmelidir.
Ürünlerde aksesuar (taş, toka vb.) garantisi bulunmamaktadır.
Dış etkenlerden oluşabilecek darbeler garanti kapsamında değildir.
Ayakkabılar yeterince dinlendirilmeden ve üst üste kullanıldığı takdirde ayakkabıda deformasyonlar ve tere bağlı çürümeler meydana gelebilir.
Ayakkabı Kullanım Klavuzu
Ayakkabı alırken;
- Ayakkabının sağ ve sol tekini bir arada ve iç mekanda numaralarını kontrol ederek deneyiniz.
- Yanlış ayakkabı seçiminden ve kullanım hatasından kaynaklanan sorunlardan dolayı iade kabul edilemez. Lütfen ürünü kullanmadan önce bir kez daha deneyiniz ve kontrol ediniz.
- Ürettiğimiz ayakkabılarda kullanılan deriler tamamen doğal fisinajlı olup üzerinde hiçbir örtücü madde olmadığından, siyah dışındaki renklerde parçalar arasında ton farkları olabilir.
- Satın alacağınız ürünü lütfen kontrol ederek alınız.
Ayakkabı kullanırken;
- Ürün ayağınızın şeklini alıncaya kadar ilk birkaç giyimde ayağınızı sıkabilir veya ayağınızı vurabilir.
- Ayağın şekline ve yürüyüş tarzına bağlı olarak deri yüzeyinde kırışıklıklar meydana gelebilir. Şekil bozukluklarını engellemek için ayakkabı kalıpları kullanılması tavsiye edilir.
- Ürünlerimizde kullanılan deri ve astar tamamen doğal olup ayağın hava almasına olanak sağlar. Bu sebeple su geçirgenliği vardır. Yoğun yağışlık havalarda uzun süre ıslanan ayakkabılar su geçirir. Sadece ‘’Su Geçirmez’’ ya da ‘’Waterproof’’ ibaresi olan ürünlerimiz suya karşı dayanıklıdır.
- Özellikle rok tarzı yumuşak ayakkabılar ve tabanı hakiki kösele ayakkabılar yağışlı hava şartlarında kullanıma uygun değildir. Dolayısıyla ayakkabılar su alabilir ve yüzeylerinde bozulmalar meydana gelebilir. Bu tarz ürünlerin uygun hava şartlarında kullanılması tavsiye edilir.
- Ürünlerimizde kullanılan deriler insan sağlığına zararlı hiçbir kimyasal içermemektedir. Dolayısıyla ayak terindeki asit ve kar/yağmur suyu derinin kimyasını bozarak tuzlanmaya (renkte açılmaya) sebep olabilir.
- Ayakkabıların direkt güneş ışında bekletilmesi ürünün renginin solmasına yol açabilir.
- Astarsız ayakkabılarda ayak ter asidine bağlı olarak iç deri renginin ayağa ve çoraba geçmesi normaldir. Bu sebeple ayakkabıyla aynı renk çorap tercih edilmesi tavsiye edilir.
- Çorapsız giyilen ayakkabılar ertesi gün dinlendirilmelidir aksi takdirde koku yapar. Ayakkabılarınızın ömrünü uzatmak için düzenli olarak bakımını yapıp dinlendirerek giymeniz önerilir.
- Islanan ayakkabılar direk olarak güneş veya herhangi bir ısıtıcı altında kurutulmamalıdır. Aksi takdirde deride çatlamalar ve deformasyonlar meydana gelecektir. Ayakkabılarınızı oda sıcaklığında ve içerisine gazete kağıdı koyarak kurumaya bırakınız.
- Ayakkabılarınızı patlatmak için silikonlu sünger veya sıvı boya gibi ürünler kullanmayınız. Bunlar deriyi kurutarak çatlamasına ve kullanım ömrünün kusalmasına sebep olur.
- Yukarıda sıralanan uygun kullanım koşulları sağlandığı takdirde ürünlerimizi uzun süreli olarak kullanabilirsiniz.
- Satıcı firma ürünleri iade alma yetkisine sahip olmayıp sadece üretici firmaya göndermek üzere teslim alabilir.
- Ürünlerimizin değişim garantisi olmayıp, üretim hatalarından kaynaklanan problemler öncelikle onarılarak düzeltilir; onarımın yerli olmadığı durumlarda ise ürünün değişimi yapılarak tüketicinin mağduriyeti engellenir.
- Ürünlerimizi satın alan tüketicilerin yukarıdaki maddeleri okuduğu ve kabul ettiği varsayılmaktadır.
İyi günlerde kullanınız.
Sunduğumuz ürünlerden her biri, kalite ve dayanıklılık standartlarımız doğrultusunda üretilmektedir. Ürünlerimizin garanti süreleri, siz değerli müşterilerimize sağladığımız ek güvencelerden biridir.
Ürünlerimizin garanti sürelerine ulaşmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Ürün Ambalajı ve Bilgilendirme Kitapçığı: Satın aldığınız ürünlerin ambalajında bulunan bilgilendirme kitapçığına göz atabilirsiniz. Bu kitapçık, ürünün garanti süresi ve diğer önemli bilgiler hakkında size detaylı bilgi sağlayacaktır.
- Web Sitemiz: Firmamızın web sitesinde ilgili ürünün detay sayfasına giderek, ürünün garanti süresi hakkında bilgi alabilirsiniz. Her ürünün detay sayfasında garanti süresi ve diğer önemli bilgiler yer almaktadır.
Ürünlerimizin garanti süreleri, imalat ve malzeme hatalarına karşı sağladığımız korumayı içermektedir. Garanti süresi içerisinde herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Değerli Müşterilerimiz,
Sunduğumuz ürünlerin kalitesine olan güvenimiz, sizlere uzun süreli ve memnuniyet verici bir kullanım deneyimi sağlamak üzerine kurulmuştur. Ancak, ürünlerimizin garanti kapsamıyla ilgili bazı önemli bilgileri sizlerle paylaşmak istiyoruz.
Birçok müşterimiz, ürünlerini başka bir yerde tamir ettirmek isteyebilirler. Ancak, ürünlerimizi garanti dışında tamir ettirmenin, garanti kapsamını sona erdireceğini önemle belirtmek isteriz. Başka bir tamiratçı veya atölye tarafından gerçekleştirilen herhangi bir müdahale, ürünlerimizin garantisini geçersiz kılacaktır.
Firmamızın garanti kapsamı, ürünlerimizin imalat ve malzeme hatalarına karşı sağladığı korumayı içerir. Ancak, ürünlerin yanlış kullanımı, kötü muamele, normal aşınma ve yıpranma gibi durumlar garanti kapsamı dışındadır.
Ürünlerinizle ilgili herhangi bir sorun veya ihtiyaç durumunda bizimle iletişime geçin. Ekibimiz, sizlere en iyi hizmeti sunmak ve sorunlarınıza çözüm bulmak için destek sağyacaktır.
Garantisi biten ürünlerde meydana gelen herhangi bir sıkıntı veya ihtiyaç durumunda, firmamızın profesyonel tamir ekibi sizin için hizmet vermektedir. Ürünlerinizin bakımı, onarımı veya yeniden şekillendirilmesi gibi konularda uzmanlaşmış olan ekibimiz, sizlere ürünlerinizin ömrünü uzatmanızı sağlayacak çözümler sunacaktır.
Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek bu konuda hizmet talep edebilirsiniz.
Müşterimiz, ürünlerini başka bir yerde tamir ettirmek isteyebilirler. Ancak, ürünlerimizi garanti dışında tamir ettirmenin, garanti kapsamını sona erdireceğini önemle belirtmek isteriz. Başka bir tamiratçı veya atölye tarafından gerçekleştirilen herhangi bir müdahale, ürünlerimizin garantisini geçersiz kılacaktır.
Sizlere sadece kaliteli deri ayakkabı ve çantaları sunmakla kalmıyor, aynı zamanda bu ürünlerin uzun ömürlü kullanımını sağlamak için profesyonel deri bakım hizmeti de sunmaktadır. Deri ürünlerinizin parlaklığını ve dayanıklılığını korumak için uzman ekiplerimiz tarafından sunulan bu hizmet, sizlere keyifli ve uzun soluklu bir kullanım deneyimi yaşatmayı amaçlamaktadır.
Profesyonel deri bakım hizmetimiz kapsamında şunları sunmaktayız:
- Temizlik ve Leke Giderme: Deri ürünlerinizin temizlenmesi ve üzerlerindeki lekelerin uzmanlarımız tarafından giderilmesi için özel teknikler kullanıyoruz. Deri malzemelerin hassas yapısını göz önünde bulundurarak, ürünlerinizin ilk günkü parlaklığına kavuşmasını sağlıyoruz.
- Nemlendirme ve Besleme: Deri ürünler zamanla kuruyabilir ve matlaşabilir. Bu nedenle, ürünlerinizi nemlendirmek ve beslemek önemlidir. Uzmanlarımız, deri ürünlerinize özel bakım ürünleri kullanarak deriyi nemlendirir ve besler, böylece ürünlerinizin yumuşaklığını ve esnekliğini korur.
- Koruma ve Cila: Deri ürünlerinizi dış etkenlere karşı korumak için özel koruyucu ürünler ve cila uygulamaları yapıyoruz. Bu sayede, ürünleriniz suya, lekelere ve diğer dış etkenlere karşı daha dayanıklı hale gelir ve uzun süre kullanılabilir.
- Özel Bakım Tavsiyeleri: Uzmanlarımız, deri ürünlerinizin doğru şekilde bakımını yapmanız için size özel tavsiyelerde bulunacaktır. Bu tavsiyeler, ürünlerinizin uzun ömürlü kullanımını sağlamanıza yardımcı olacaktır.
Siz de deri ürünlerinizin uzun ömürlü kullanımını ve güzelliklerini korumak istiyorsanız, profesyonel deri bakım hizmetimizden yararlanabilirsiniz.
Üyelik hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Hesabım>Siparişler" sayasından siparişinizi seçerek sipariş durmunuzu takip edebilirsiniz. Siparişiniz oluşturulduktan sonra sms olarak size gönderilen kargo takip numarası ile sürat kargo web sitesinden gönderiyi detaylı olarak takip edebilirsiniz.
Siparişleriniz ürün detay sayfasında belirtilen sürelerde tedarik edilerek kargolaması sağlanır. Kargo şirketinin ise 2 iş günü içerisinde ulaştırılması öngörülmektedir.
Değişim yapmak istediğiniz siparişleriniz ile ilgi destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Siparişlerinizdeki ürünlere ürün eklemek için destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Siparişlerinizi iptal etemek için destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Sipariş sonrası bilgi değişikliği için destek talebi oluşturarak destek alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için aşağıdaki yolu izleyerek destek talebi oluşturabilirsiniz.
Hesabım>Siparişler>İlgili Siparişi Seç> Talepler butonuna tıklayarak talep oluşturabilirsiniz
Hesabınıza kayıtlı E-posta adresinize faturanız dijital olarak gönderilmektedir. Faturanızı aynı zamanda üyelik hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Hesabım>Faturalar" sayfasına giderek görüntüleyebilirsiniz.
Online alışveriş mağazamıza aşağıdaki bağlantıdan giderek sadece Ad-Soyad, E-posta ve Şifre bilgisi girerek hızlı üyelik oluşturabilirsiniz.
Kişisel verileriniz 2016 yılında yürürlüğe giren Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) standartlarına uygun şekilde güvenceye alınmıştır. Alışveriş sitemize girmiş olduğunuz bilgiler güvenliğiniz için "SSL" sertifikası ile korunmaktadır.
Üyeliğinizi iptal etmek için bizlere "info@togo.com.tr" adesine mail göndererek veya "0850 302 8646" müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek üyelik iptal talebinde bulunabilirsiniz.
Şifre güncellemek için; hesabınıza giriş yaptıktan sonra profilinize tıklayarak "Şifre Değiştir" kısmına giderek şifre bilgileriniz günceleyebilirsiniz.
Adres güncellemek için; hesabınıza giriş yaptıktan sonra profilinize tıklayarak "Hesabım>Adres" kısmına giderek adres bilgileriniz günceleyebilirsiniz.
Telefon güncellemek için; hesabınıza giriş yaptıktan sonra profilinize tıklayarak "Hesabım>Adres" kısmına giderek telefon bilgileriniz günceleyebilirsiniz.
Kampanya ve duyurulardan haberdar olmak istemiyorsanız bizlere "info@togo.com.tr" adesine mail göndererek veya "0850 302 8646" müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek ticari iletişim iznini kaldırma talebinde bulunabilirsiniz yada https://iys.org.tr/ adresine girip yaparak ticari iletişim izinlerinizi güncelleyebilirsiniz.
Şifrenizi unutmanız durumunda aşağıdaki butona tıklayarak sisteme kayıtlı olan E-posta adresi ile ilerleyebilirsiniz. E-posta adresinize gelen şifre sıfırlama maili üzerinden yeni şifre belirleyebilirsiniz.
Mesafeli Satış Sözleşmesi
MADDE 1. SATICI
Ünvanı : Togo Ayakkabı Ltd. Şti.
Mersis No : -
Adresi : Gersan Sanayi Sitesi Batı Sitesi Mahallesi Tahsin Kahraman Caddesi No:116 Yenimahalle / ANKAR
Tel. No. : 0312 397 05 15
Faks No : -
Web adresi : www.togo.com.tr
E-mail : info@togo.com.tr
MADDE 2. SÖZLEŞMENİN KONUSU
2.1 İşbu sözleşmenin konusu, işbu sözleşmeyi imzalayan gerçek ya da tüzel kişinin (“Alıcı”) Satıcı’ya ait http www.proshoparena.com internet sitesinden (“İnternet Sitesi”) elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve diğer ilgili mevzuat hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Tüketici sayılmayan ALICI’lar hakkında ise Borçlar Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu hükümleri uygulanır.
2.2 Alıcı, Satıcının isim, unvan, açık adresi, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu malın temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal sipariş verdiğini işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
2.3 İnternet Sitesi’nde yer alan Ön Bilgilendirme ve Alıcı tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
MADDE 3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN(LER), TESLİM, ÖDEME BİLGİLERİ
Alıcı, elektronik ortamda alınan Ürün(ler)in cinsi ve türü, kodu, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti hakkında ödemenin yapılmasından önce bilgilendirildiğini ve bu bilgileri onayladığını kabul ve beyan eder. Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır.
MADDE 4. ALICI'YA ÖN BİLGİLENDİRME YAPILAN HUSUSLAR
Alıcı, aşağıdaki hususlarda, bu Sözleşme'nin Alıcı tarafından İnternet Sitesi'nde kabulü ile kurulmasından ve gerek siparişi, gerek ödeme yükümlülüğü altına girmesinden önce bilgilendirildiğini ve İnternet Sitesi'ndeki “Sipariş ve Sözleşme Ön Bilgilendirme Metni”ni okuyarak bilgilendiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
- Satıcı'nın unvanı ve iletişim bilgileri, meslek odasına ilişkin bilgiler ile güncel tanıtıcı bilgileri,
- Ürün(ler)'in temel nitelikleri, vergiler dahil toplam fiyatı, kargo masrafları hakkında bilgiler,
- Ürün(ler)in teslimat, fatura ve ödeme bilgileri,
- Ürünler için Satıcı tarafından öngörülen gönderim kısıtlamaları,
- Alıcı'nın cayma hakkının olduğu durumlarda bu hakkını kullanma şartları, süresi ve usulü ile hakkın süresinde kullanılmaması durumunda Alıcı'nın cayma hakkını kaybedeceği,
- Alıcı'nın cayma hakkına sahip olmadığı Ürünler,
- Cayma hakkının bulunduğu durumlarda Ürünleri Satıcı'ya ne şekilde iade edebileceği ve ilgili tüm mali hususlar (iade yöntemleri, masrafı ve Ürün bedelinin iadesi ve iade sırasında Alıcı tarafından kazanılmış/kullanılmış ödül puanları için yapılabilecek indirim ve mahsuplar dahil),
- İnternet Sitesi'nden alınması sırasındaki satış işlemi aşamaları ile yanlış girilen bilgilerin düzeltilmesine ilişkin amaca uygun araçlar-yöntemler,
- Uyuşmazlık hallerinde Alıcı’nın Satıcı’ya şikayetlerini iletebileceği iletişim bilgileri ile yasal başvurularını 6502 Sayılı Kanun'un ilgili hükümlerine uygun olarak İlçe/İl Hakem Heyetlerine ve Tüketici Mahkemeleri'ne yapabileceği.
MADDE 5. SİPARİŞ & ÖDEME KOŞULLARI
Alıcı tarafından seçilen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) ve varsa kargo ücreti dahil tüm masrafları, Alıcı tarafından onaylandıktan sonra, Müşteri’nin seçtiği ödeme yöntemi üzerinden işleme alınır ve ödemeyi takiben Ürünler’in sevkinden önce Alıcı’ya sipariş onay e-postası gönderilir. Sipariş Onay e-postası gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.
MADDE 6. SEVKİYAT VE TESLİM KOŞULLARI
6.1 Satıcı Ürünler'i, anlaşmalı olduğu kargo firması aracılığı ile azami 30 gün içerisinde gönderecektir. Bu kargo firmasının Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, Alıcı’nın Ürünü, kargo firmasının, kendisine en yakın şubesinden en geç 7 gün içerisinde teslim alması gerekmektedir; aksi halde doğacak tüm zarar ve giderlerden Alıcı sorumludur.
6.2 Ürünlerin teslimatı anında Alıcı'nın adresinde kendisinin şahsen bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda Satıcı, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip etmek Alıcı'nın sorumluluğundadır. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz. Bu hallerde Alıcı’nın Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun Satıcı’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de Alıcı’ya aittir.
6.3 Alıcı, Ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, Ürün'ü kabul etmemek ve Kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde Satıcı sorumluluk kabul etmeyecektir.
6.4 Ürün’ün mücbir sebepler nedeniyle yasal süre içerisinde teslim edilememesi halinde, Satıcı bu durumu derhal Alıcı’ya bildirecektir. Bu durumda Alıcı siparişi iptal edebilir veya mücbir sebep hali sona erinceye kadar bekleyebilir. Satıcı tarafından Ürün’ün tedarik edilemeyecek olması halinde, Satıcı bu durumun öğrenilmesinden itibaren en geç 3 gün içerisinde Alıcı’yı açık bir şekilde bilgilendirecektir ve Alıcı siparişi iptal edecektir. Alıcı tarafından siparişin iptal edilmesi ile birlikte, Satıcı Alıcı’nın ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belgeyi en geç 14 gün içinde Alıcı’ya iade etmekle yükümlüdür. Böyle bir durumda Alıcı’nın Satıcı’dan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.
6.5 Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini Satıcı'ya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde Alıcı tarafından Satıcı’ya iade edilir. Ürün bedelinin ödenmemesi Alıcı’nın bir kusurundan veya ihmalinden kaynaklanıyor ise kargo masrafları Alıcı tarafından karşılanacaktır. Satıcı’nın iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her halükarda saklıdır.
MADDE 7. ALICI'NIN CAYMA HAKKI VE KULLANIM KOŞULLARI
7.1 Alıcı, Ürün'ü teslim aldığı tarihten itibaren ondört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin siparişten-Sözleşme'den cayma hakkını haizdir. Ancak Alıcı, Sözleşmenin kurulmasından Ürün’ün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
7.2 Taraflarca aksi yazılı olarak kararlaştırılmadıkça, Alıcı aşağıdaki Ürün/hizmet(ler)e ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcının kontrolünde olmayan Ürün veya hizmetler,
b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan ürünler,
e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
f) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
7.3 Alıcı’nın, cayma hakkını kullandığına dair bildirimini, yukarıda belirtilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile Satıcı’ya aşağıdaki şekilde yönlendirmesi gereklidir.
7.3.1. Cayma hakkının ürünlerin Alıcı’ya ulaştırılmak üzere kargo şirketine tesliminden önce kullanılması halinde, Alıcı gerekli bildirimi Satıcı’nın info@proshoparena.com e-mail adresi veya 0312 397 05 15 numarası aracılığıyla yapabilir.
7.3.2. Cayma hakkının ürünlerin Alıcı’ya ulaştırılmak üzere kargo şirketine teslimini takiben kullanılması halinde, Alıcı, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan iade formunu doldurmak suretiyle Ürünler’i kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Satıcı’nın bildirmiş olduğu kargo firmasına iletecektir. Faturası kurumlar adına düzenlenen Ürün iadelerinde ise iade faturası kesilmesi gerekmektedir.
7.4 Cayma hakkının kullanılması halinde, Alıcı Ürün(ler)i cayma bildirimini Satıcı’ya yönelttiği tarihten itibaren en geç on (10) gün içerisinde Satıcı’ya iade etmekle yükümlüdür. İade edilen Ürünün kargo bedeli, Satıcının anlaşmalı kargo firmasının kullanılması kaydıyla, Satıcı tarafından karşılanacaktır.
7.5 Satıcı, Alıcı tarafından cayma hakkının süresinde ve usulünce yerine getirilmesi kaydı ile, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedelini ve varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri Alıcı’nın Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde Alıcı’ya iade edecektir. Müşteriden tahsil edimiş bulunan teslimat masrafarı, ancak aynı siparişe konu tüm ürünlerin iade edilmesi halinde Satıcı tarafından karşılanacaktır.
7.6 Satıcı’nın, kanuna uygun cayma halleri ve diğer sipariş-Sözleşme iptallerinde Alıcı’dan, eğer varsa Ürün bedelinde indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. parasal değerleri tahsil ve mahsup hakları saklıdır.
7.7 Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Alıcı cayma hakkını kaybeder.
7.8. Alıcı tarafından verilen siparişte birden fazla ürünün bulunması ve Alıcı’nın bu ürünlerden bir kısmını iade etmek istemesi halinde Alıcı, bu ürünlere ilişkin cayma hakkını ancak ürünün kendisine teslimini takiben kullanabilir.
7.9 Satıcı’nın perakende satış yaptığı mağazalarında, internet üzerinden satışı yapılan Ürünler iade alınmamaktadır.
MADDE 8. GİZLİLİK, BİLGİ GÜVENLİĞİ, KİŞİSEL VERİLER VE FİKRİ HAKLARA İLİŞKİN HUSUSLAR
8.1 Alıcı tarafından İnternet Sitesi'nde girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, Satıcı tarafındaki sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Ancak, söz konusu bilgiler Alıcı cihazından girildiğinden Alıcı tarafında korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu Alıcı'ya aittir.
8.2 Alıcı Satıcı'ya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya iletişimleri her zaman için durdurabilir. Alıcı'nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Alıcı isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda Satıcı'ya her zaman yukarıdaki iletişim kanallarından başvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki başvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafına açıklanarak kabul edilmeyebilecektir.
8.3 Internet Sitesi'ne ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, değiştirilmesi ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; Satıcı'nın anlaşmasına göre diğer üçüncü sahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları Satıcı'ya aittir.
8.4 Alıcı, onayını müteakiben e-posta adresine gönderilen Ön Bilgilendirme ve Sözleşme metnine, anılan e-postayı kalıcı veri saklayıcısına kaydedip saklayarak her zaman ulaşabilir ve inceleyebilir. Satıcı da Ön Bilgilendirme ve Sözleşme metnini sistemlerinde üç yıl süre ile muhafaza edip saklayacaktır.
8.5 Alıcı, işbu başvuru formunda verdiği kişisel bilgilerin doğru olduğunu, bu bilgiler ile birlikte siparişi kapsamında her ne surette olursa olsun vereceği alışveriş ve kişisel bilgiler gibi tüm verilerin, Alıcı’nın üyeliği her ne sebeple olursa olsun sona erse dahi, Satıcı ile burada belirtilenlerle sınırlı olmamak üzere, bunun iştirakleri, bağlı ortakları, Program kapsamında birlikte çalıştığı her türlü hizmet sağlayıcı firmaları ve bunların hissedarları ve çalışanları ("Program İşbirlikçileri") tarafından toplanmasına, bu verilerin Program İşbirlikçileri tarafından işlenmesine ve başvuru formundaki bilgilerin güncellenmemesi ya da yanlış bilgi verilmesi sonucu doğabilecek zararlardan Satıcı’nın ve/veya Program İşbirlikçilerinin sorumlu olmadığını, kabul ve beyan eder.
8.6 Alıcı’ya kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerinin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, kanunda öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerin düzeltilmesi, silinmesi veya yok edilmesi hususlarına dair kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakları olduğu bildirilmiştir.
MADDE 9. MÜCBİR SEBEPLER
9.1 Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir.
9.2 Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz ) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğmuş olacaktır.
MADDE 10. UYUŞMAZLIK DURUMUNDA YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ
Bu Sözleşme'den doğabilecek uyuşmazlıklarda, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca yasa gereği her yıl belirlenen-ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, bu sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri görevli-yetkilidir. ALICI, bu çerçevede, kendisinin veya dilerse Satıcı'nın yerleşim yerindeki (ikametgahındaki) Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilir.
MADDE 11. KABUL VE ONAY BEYANI
Alıcı, İnternet Sitesi’nde yer alan ve işbu Sözleşme'de ve ayrılmaz parçasını oluşturan Sipariş-Sözleşme Ön Bilgilendirmesi’nde yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satışa konu Ürün(ler)’in temel özellik-nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları, Satıcı ve satışa konu Ürün ile ilgili diğer tüm ön bilgiler-bilgilendirmeler ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler dahil bütün hususlarda önceden bilgi sahibi olduğunu, tamamını İnternet Sitesi'nde elektronik ortamda gördüğünü, okuduğunu, içeriğini kabul ettiğini ve yine tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay-kabul-iznini vererek Ürün'ü sipariş ile işbu Sözleşme hükümlerini kabul ettiğini kabul ve beyan eder.
Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okudum, içeriğini kabul ediyor ve onaylıyorum.
KVKK
TOGO Kişisel Verilerin Korunmasına ilişkin bilgilendirme;
TOGO olarak kişisel verilerinizin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (‘’Kanun’’) uygun olarak işlenerek, muhafaza edilmesine büyük önem veriyoruz. Müşterilerimizi kişisel verileri toplama, işleme, aktarma amacımız ve yöntemlerimiz ve buna bağlı olarak sizlerin Kanun’dan kaynaklanan haklarınızla ilgili bilgilendirmek isteriz.
- Kişisel verilerin toplanmasına ilişkin yöntemler;
TOGO olarak, veri sorumlusu sıfatıyla, mevzuattan kaynaklanan yasal yükümlülüklerimiz çerçevesinde; markalarımızın hizmetlerinden faydalanabilmeniz, onayınız halinde kampanyalarımız hakkında sizleri bilgilendirmek, öneri ve şikayetlerinizi kayıt altına alabilmek, sizlere daha iyi hizmet standartları oluşturabilmek, TOGO ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması gibi amaçlarla, kişisel verilerinizi sözlü, internet sitesi, sosyal medya mecraları, mobil uygulamalar ve benzeri vasıtalarla sözlü, yazılı ya da elektronik yöntemlerle toplamaktayız.
- Kişisel verilerin işlenmesi ve işleme amaçları;
TOGO olarak, veri sorumlusu sıfatı ile çağrı merkezlerimizin, yazılı, iletişim kanallarımızın, sosyal medya sayfalarımızın, mobil iletişim kanalları, mağaza içi iletişim kanalları ve/veya bunlarla sınırlı olmamak üzere her türlü kanallar aracılığı ile; onayınız dâhilinde elde ettiğimiz kişisel ve/veya özel nitelikli kişisel verileriniz tamamen veya kısmen elde edilebilir, kaydedilebilir, saklanabilir, depolanabilir, değiştirilebilir, güncellenebilir, periyodik olarak kontrol edilebilir, yeniden düzenlenebilir, sınıflandırılabilir, işlendikleri amaç için gerekli olan ya da ilgili kanunda öngörülen süre kadar muhafaza edilebilir, kanuni ya da hizmete bağlı fiili gereklilikler halinde TOGO’nun birlikte çalıştığı özel-tüzel kişilerle ya da kanunen yükümlü olduğu kamu kurum ve kuruluşlarıyla ve/veya Türkiye’de veya yırt dışında mukim olan ilgili 3. Kişi gerçek kişi/tüze kişilerle paylaşılabilir/devredilebilir, kanuni ya da hizmete bağlı fiili gereklilikler halinde yurtdışına aktarılabilir.
TOGO müşterilerinin markalarımızın hizmetlerinden faydalanabilmesi, onayınız halinde kampanyalarımız hakkında sizleri bilgilendirmek, öneri ve şikâyetlerinizi kayıt altına alabilmek, sizlere daha iyi hizmet standartları oluşturabilmek, TOGO ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması gibi amaçlarla ve her halükarda 6698 sayılı Kişisel Verilen Korunması Kanunu ve ilgili mevzuata uygun olarak kişisel verilerinizi işleyebileceğimizi bilginize sunarız.
- Kişisel verilerin aktarılması;
TOGO, söz konusu kişisel verilerinizi sadece; açık rızanıza istinaden veya Kanun’da belirtilen güvenlik ve gizlilik esasları çerçevesinde yeterli önlemler alınmak kaydıyla yurt içinde ve gerekli güvenlik önlemlerinin alınması kaydıyla yurt dışında, şirket faaliyetlerinin yürütülmesi, veri sahipleri ile müşterilerimiz arasındaki iş ilişkisinin sağlanması ve/veya bu amaçla görüşmeler yapılması, hizmetler, fırsat ve olanaklar sunulması ve hizmet kalitesinin arttırılması amacıyla; grup şirketlerimiz, iş ortaklarımız, faaliyetlerimizin gereği anlaşmalı olduğumuz ve hizmet sunduğumuz müşteriler, tedarikçiler, denetim şirketleri veya yasal bir zorunluluk gereği bu verileri talep etmemeye yetkili olan kamu kurum veya kuruluşları, bunlarla sınırlı olmamak üzere ilgili diğer otoriteler ile paylaşılabilecektir.
- Kişisel veri sahibinin KVK Kanunu’nun (‘’Kanun’’) 11. Maddesinde sayılan hakları TOGO ilgili kişilerin aşağıdaki taleplerine karşılık verecektir:
- TOGO kendilerine ilişkin kişisel verileri işleyip işlemediğini ve hangi kişisel verileri işlediğini öğrenme,
- İşleme faaliyetinin amaçlarına ilişkin bilgi alma,
- TOGO’nun yurt içinde veya yurt dışında kişisel verileri aktardığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,
- Kanun’a uygun olarak kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
- Kişisel verilen düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi talebi halinde; yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi süratiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerinin birer kopyasını alma.
Görüş ve sorularınızla ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bizi arayın
+90 850 302 86 46
info@togo.com.tr
Mağazalarımızın konum, adres ve iletişim bilgilerine aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
TOGO bayiliği hakkında detyalı bilgi almak için "info@togo.com.tr" veya "0850 302 8646" üzerinden bizlere ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Tükenen ürünlerde ki haber ver seçeğine kayıt bırakarak ürün stoklarda olması durumunda mail ile haberdar olabilirsiniz.
Siparişinizi mağazadan teslim alabilme seçeneği mevcuttur. Sipariş esnasında teslim şeklini stokta bulunan mağazaları seçerek mağazadan teslim alabilirsiniz.
Platform satış kuralları gereği Trendyol üzerinden oluşturduğunuz siparişler ile ilgili destek taleplerinizi Trendyol üzerinden oluşturarak destek alabilirsiniz.
Web sitemizde ürün açıklama kısımlarından detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için "info@togo.com.tr" veya "0850 302 8646" üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz. Siz değerli müşterilerimize destek sağlamaktan memnuniyet duyarız.
Kurumsal ve toptan satış hakkında detaylı bilgi almak için "info@togo.com.tr" veya "0850 302 8646" üzerinden bizlere ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.